ARIOSZ

Piac-szegmentáció

Koncepció és termékteszt

Márka-kutatás

Elégedettség és lojalitás

Árazás

Marketing kommunikáció

Panel-kutatás

Kvalitatív megoldások

Próbavásárlás

Online kutatási megoldások

WikiTop

Aktuális kutatásaink


Az Ariosz
a Piackutatók Magyarországi Szövetségének tagszervezete

A bérelt vonali adatátvitelre előfizető üzleti felhasználók fogyasztói magatartását és preferenciáit vizsgáló piackutatás

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság megbízásából az ARIOSZ Kft. kvalitatív, mélyinterjús piackutatást végez, amelynek keretében kvalifikált moderátorunk személyes beszélgetés céljából keres fel olyan cégeket és intézményeket, akik igénybe vesznek menedzselt bérelt vonali adatátviteli szolgáltatást.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság piacelemzési tevékenységéhez és piacismeretének bővítéséhez szükséges annak felmérése, hogy milyen fogyasztói attitűdök és preferenciák jellemzők a bérelt vonali adatátvitelre előfizető üzleti felhasználók körében. A kutatás célja, hogy jobban megismerhessük a fogyasztók igényeit, és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság hatékonyabban tudja érvényesíteni a fogyasztók érdekeit.

A piackutatás során többek között az alábbi kérdéskörök feltérképezése a cél:


A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által az interjúkészítőinknek adott Megbízólevelet az alábbi linkre kattintva olvashatja el:

Az NMHH Megbízólevele

Bérelt vonali adatátvitel - Adatlap